فردا مدارس چه مناطقی از استان لرستان تعطیل است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، فعالیت برخی از مدارس استان لرستان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

صیاد درگاهپور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در بحث تعطیلی مدارس لرستان اظهارداشت: فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی خرم‌آباد با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

وی افزود: تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی بروجرد و اشترینان فردا تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در الیگودرز و ززوماهرو فردا تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل است.

,

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

درگاهپور گفت: در دورود فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و در  نورآباد و کاکاوند نیز به دلیل بارش برف تمام مدارس تعطیل است.

,

وی تصریح کرد: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان سلسله تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود.

,

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: در کوهدشت و رومشکان مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر  شروع می‌شود.

,

وی با بیان اینکه تمامی مدارس نوبت صبح بیرانشهر تعطیل است افزود: در زاغه نیز مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

,

 درگاهپور  عنوان کرد: در بخش پاپی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و در  سیلاخور مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فعالیت برخی از مدارس استان لرستان فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.