تامین اجتماعی به بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم لرستان خدمت رسانی می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: تامین اجتماعی لرستان با ۱۱ شعبه اصلی، پنج شعبه اقماری و هفت کارگزاری در سطح استان به بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم استان خدمت رسانی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی استان تلاش‌های مضاعفی را در حمایت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش خود دارد افزود: بالغ بر ۷۰هزار نفر مستمری بگیر اعم از بازنشسته، از کار افتاده و باز مانده داریم و ماهانه حدود ۱۰۰میلیارد تومان مستمری توسط سازمان در استان پرداخت می شود.

,

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان به خدمات الکترونیکی سازمان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه هر بیمه شده یک کاربر محسوب می شود لازم است از این فضای الکترونیکی بیشتر بهره مند شده و کارفرمایان با مراجعه به شعب پایگاه اطلاعات هویتی خود را اصلاح کنند.

,

وی میزان بدهی کارگاههای دولتی وغیردولتی را ۸۰۰میلیارد تومان برشمرد و بیان کرد: از مدیران ادارات استان تقاضای همکاری در پرداخت مطالبات و حق بیمه کارکنان را داریم تا خللی در پرداخت مستمری‌ها صورت نگیرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه 40 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: تامین اجتماعی به بیش از 20 هزار نفر از مردم لرستان خدمت رسانی می‌کند.