کرونا قهرمان چینی را به کام مرگ کشاند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرتی عربی، کیون چون قهرمان پرورش اندام چین ۷۲ سال سن داشت. او در شهر ووهان زندگی می کرد و وقتی ویروس کرونا در این شهر شیوع پیدا کرد طبق اعلام خانواده اش حاضر نشد که از ماسک استفاده کند و این باعث شد تا تنها بعد از ۴ روز از ظهور نشانه های کرونا در بدنش جان خود را از دست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خانواده این قهرمان چین درباره او گفتند: وقتی نشانه های کرونا در کیون ظاهر شد او را به بیمارستان بردیم. اما بیمارستان بسیار شلوغ بود. مجبور شدیم در صف ۳۰۰ نفر قرار گیرم و همین باعث شد تا بی خیال شویم و به منزل برگردیم. بعد از ۴ روز بیمارستان صلیب سرخ با ما تماس گرفت و اعلام کردند که تخت خالی شده است. او را به بیمارستان بردیم اما تنها بعد از یک روز درگذشت.

,

این قهرمان پرورش اندام ۷۲ ساله چینی با وجود  آنکه در سن ۵۶ سالگی از ورزش حرفه ای و بین المللی خداحافظی کرد اما هیچ گاه این ورزش را ترک نکرد و روزانه ۳ ساعت در سالن تمرین می کرد. با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد که در دوران شیوع کرونا منزل را ترک نکند  اما او خودداری کرد و سالن  های ورزشی را ترک نکرد.

,

خانواده کیون در ادامه تاکید کردند که او هم مثل بیشتر هم سن و سالهایش لجباز بود و حتی حاضر نشد که از ماسک هم استفاده کند و به همین خاطر خیلی زود ویروس را گرفت و جانش را از دست داد.

,

همچنان به تعداد قربانیان و مبتلایان به کرونا اضافه می شود تا جایکه تعداد کشته های این ویروس خطرناک چهاررقمی شده است و تعداد مبتلایان از مرز ۳۰ هزار نفر گذشته است.

,

, ,

منبع: شفقنا

,

انتهای پیام/

]
قهرمان پرورش اندام چین به خاطر خودداری از استفاده از ماسک خیلی زود به کرونا مبتلا شد و جانش را از دست داد.