نام‌گذاری پاسگاه مرزی به ‌نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در سرخس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمزه قاسمی در گفتگو با صبح توس، اظهار کرد: به‌پاس سال‌ها زحمات و فداکاری‌های سردار دل‌ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در هشت سال دفاع مقدس و نبرد علیه اشرار و داعش، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی سرخس به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اشاره به تغییر نام این پاسگاه و نام‌گذاری آن به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»ن به به با حضور رئیس و اعضای شورای تأمین شهرستان سرخس افزود: بر اساس تدابیر سردار فرماندهی استان، نام این پاسگاه هم‌زمان با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شد.

,

وی با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید والامقام در هشت سال دوران دفاع مقدس و نبرد با داعش سال‌ها مجاهدت و فداکاری کرد و بالاخره به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود نائل آمد.

,

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم راه آن شهید عزیز را در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای تأمین شهرستان سرخس، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی سرخس به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شد.