مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان، با قدردانی از حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور به معنای اعلام وفاداری ملت نسبت به انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این حضور هوشمندانه و با بصیرت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیام مهمی برای دشمنان نظام اسلامی داشت.

,

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: برگزاری مراسم اربعین سردار دلها در همه روستاها و شهرها نشان داد مردم قدردان خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی هستند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم سرد بودن هوا، تصریح کرد: مردم از همه اقشار و گروه‌ها در این راهپیمایی شرکت کرده و حماسه آفریدند.

,

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: خون پاک شهیدان انقلاب برای مردم ایران مهم بوده و برای تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین همواره در صحنه‌ها حضور دارند.

,

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همواره وفادار به انقلاب اسلامی بوده و به تکلیف خود به موقع عمل می‌کنند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به خدمات نظام اسلامی طی 41 سال گذشته، بیان داشت: پیشرفت‌های قابل ذکری به وجود آمده است که باید این خدمات به خوبی بیان شود.

,

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، افزوود: این حضرت الگوی همه بانوان مومن تاریخ محسوب می‌شود که باید از ایشان الگو گرفت.

,

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به سالروز صدور فتوای تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص کتاب آیات شیطانی، خاطرنشان کرد: امام راحل موجب شد تا اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی عقیم بماند.

,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حرکت مردم در 19 دی سال 56، اظهار داشت: این حرکت محرک پیروزی انقلاب اسلامی شد و برگزاری چهلم شهدای هر استان موجب ادامه روند پیروزی انقلاب اسلامی شد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همواره وفادار به انقلاب اسلامی بوده و به تکلیف خود به موقع عمل می‌کنند.