مردم کردستان چه انتظاری از نماینده های مجلس شورای اسلامی دارند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، انتخابات نقش تاثیرگذاری بر آینده هر کشور و جامعه ای دارد و در ایران اسلامی نیز انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و انتخابات مجلس شاید بیشتر از دیگر انتخابات ها مورد توجه باشد آنگونه که امام راحل فرموده اند"مجلس در راس امور است " و این اهمیت آن را دوچندان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

بر همین اساس به میان مردم شهر قروه آمدیم و در گفتگو با مردم خواسته ها و انتظارات آنان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخصوص نماینده منتخب این شهرستان را جویا شدیم.

,

یکی از همشهریان ما در این گفتگو اظهار داشت: نماینده مجلس باید شرایط شهر و استان خود را درک کند و با آگاهی نسبت به وضعیت مردم پا به مجلس بگذارد.

,

وی افزود: نماینده باید احساس مسئولیت داشته باشد و تلاش کند تا مشکلات مردم را برطرف کند.

,

, ,

این شهروندقروه ای ادامه داد: این موضوع که نماینده طرفدار کدام حزب و جناح سیاسی باشد برای ما اهمیت ندارد و تنها موضوع مهم این است که نماینده به دنبال خدمت به مردم باشد.

,

یکی دیگر از شهروندان قروه ای نیز در گفتگو با خبرنگار ما با گلایه از وضعیت اشتغال جوانان، اظهار داشت: چرا باید وضعیت اشتغال جوانان این منطقه به گونه ای باشد که در یک خانه چند جوان بیکار حضور داشته باشند؟

,

, ,

وی ادامه داد: پس نقش نماینده چیست اگر نتواند به وضعیت اشتغال جوانان سر و سامان دهد؟

,

این شهروند قروه ای افزود: ما انتظار داریم نماینده ای که در مجلس حضور دارد بتواند در رشد اقتصادی منطقه نقش مهمی ایفا کند و شرایط این شهر را تغییر دهد.

,

دیگر شهروند قروه ای نیز در این گفتگو گفت: نماینده باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و به دور از انفعال با قدرت در مجلس شورای اسلامی نظرات و درخواست های مردم را مطرح نماید.

,

, ,

وی به توسعه بخش کشاورزی اشاره نمود و افزود: ما دارای صنعتی که بتوانیم محصولات کشاورزی را از طریق آن فرآوری کنیم نیستیم و نماینده ما باید توجه زیادی به این موارد داشته باشد.

,

در این میان یکی از بازاریان نیز نظرات خود را اینگونه بیان داشت: نماینده شهرستان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان برنامه داشته باشد.

,

وی افزود: نماینده ای که دارای برنامه قوی و تیم مدیریتی توانمند باشد می تواند رشد و پیشرفت شهر و شهرستان را رقم بزند.

,

, ,

دیگر شهروندان قروه ای نیز در گفتگوهایی جداگانه با خبرنگار ما به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره داشتند و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کردند؛ اما هم اکنون تنها یک هفته به روز انتخابات باقی مانده است و کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی باید با توجه به خواسته های مردم به ذنبال کمک به عمران و آبادانی شهرستان و توسعه اقتصادی آن باشند و برنامه های خود را در این خصوص اعلام نمایند.

,

امید آنکه در روز دوم اسفند ماه کاندیدایی که شایسته خدمت صادقانه به مردم باشد به عنوان نماینده منتخب مردم برگزیده شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
تنها یک هفته به روز انتخابات باقی مانده است و کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی باید با توجه به خواسته های مردم به دنبال کمک به عمران و آبادانی استان و توسعه اقتصادی آن باشند و برنامه های خود را در این خصوص اعلام نمایند.