برگزاری دومین همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در کردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مداحان؛ دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت با هدف‌ ایجاد وحدت و همدلی، پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی، شناسایی و معرفی استعدادهای نهفته در حوزه شعر، نغمه سرایی و گروه‌های همخوانی و مدیحه سرایی برای رسیدن به هدف مشترک و استفاده بیشتر از آواها و نغمه‌و شناسایی استعدادهای اهل سنت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این همایش که 28 بهمن در شهر سنندج برگزار خواهد شد جمعی از نغمه‌سرایان، دف نوازها و فعالین این عرصه به مدت یک روز گردهم خواهند آمد.
,
 
,
این همایش با حضور مولوی محمداسحاق مدنی نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب، ماموستا رستمی نماینده مردم شریف استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج و آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده مردم شریف در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اجرا می‌شود.
,
 
,
شایان ذکر است: این برنامه به همت سازمان بسیج مداحان کشور، سپاه بیت المقدس کردستان مجمع جهانی تقریب  مذاهب اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دفتر امام جمعه سنندج ، صداو سیمای مرکز کردستان، اداره کل تبلیغات اسلامی، بنیاد ‌شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری  برگزار می گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
دومین همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در شهر سنندج برگزار می‌شود.