«کتاب باز» با مهران مدیری به پایان می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضائیان با اشاره به پخش قسمت‌های پایانی «کتاب باز» و حضور مهران مدیری در این برنامه بیان کرد: پنج قسمت دیگر از «کتاب باز» باقی مانده است و قرار است مهران مدیری در آخرین قسمت از این برنامه حضور پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آشنایی با وجه دیگری از مهران مدیری

, آشنایی با وجه دیگری از مهران مدیری, آشنایی با وجه دیگری از مهران مدیری,

وی درباره حضور مدیری در این برنامه بیان کرد: این برنامه چهارشنبه ۳۰ بهمن پخش می‌شود و به نظرم مخاطب با وجوه دیگری از مهران مدیری آشنا می‌شود که برایش تازگی دارد.

,

رضائیان اضافه کرد: مخاطب در این برنامه وجهی از مهران مدیری را می‌بیند که تاکنون ندیده است به نظرم در این برنامه می‌فهمیم که چرا مدیری خواننده است یا چرا طنزپرداز قوی‌ای است و چطور در حوزه‌های مختلف ورود کرده و تقریباً در عموم آن‌ها هم موفق بوده است. درواقع این برنامه نوعی رمزگشایی از توفیقات مهران مدیری بوسیله مطالعه است.

,

بهترین فصل «کتاب باز» بود

, بهترین فصل «کتاب باز» بود, بهترین فصل «کتاب باز» بود,

تهیه‌کننده «کتاب باز» درباره این فصل از برنامه و بازخوردها اضافه کرد: بازخوردهای این فصل خوب بود و حتی می‌توان گفت بهترین فصل «کتاب باز» بود. بخش‌های مختلفی داشتیم که این فصل به برنامه اضافه شد و «کتاب باز» به پختگی کاملی رسیده بود که توانست ذائقه‌های زیادی را پوشش دهد.

,

وی درباره فصل جدید «کتاب باز» نیز بیان کرد: سیاست شبکه این است که «کتاب باز» را در نیمی از سال روی آنتن داشته باشد، پیش از این درباره فصل جدید «کتاب باز» صحبت شده بود و محمد احسانی مدیر شبکه نسیم اقبال دارد که ادامه یابد.

,

دلیلی ندارد مجری برنامه برند را دائم عوض کند

, دلیلی ندارد مجری برنامه برند را دائم عوض کند, دلیلی ندارد مجری برنامه برند را دائم عوض کند,

این تهیه‌کننده همچنین درباره تغییر مجری در فصل جدید نیز گفت: سروش صحت هویت «کتاب باز» شده است و باید با او ادامه داد. ما سه فصل با او کار کرده‌ایم و مخاطب به او عادت کرده است. دلیلی ندارد مجری برنامه‌ای را که برند می‌شود دائم تغییر داد چون این برنامه بخشی از زندگی او شده است.

,

وی درباره بازگشت دوباره «کتاب باز» تصریح کرد: کار ما در «کتاب باز» تمام نمی‌شود دفتر برنامه مشغول کار است، سردبیری سوژه‌یابی را انجام می‌دهد فقط ممکن است بازه زمانی کوتاهی استراحتی داشته باشیم و بعد دوباره کار را شروع کنیم. ما در هر فصل تقریباً حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ قسمت برنامه داشته‌ایم و این میزان از برنامه نیاز به پیش تولید جدی دارد.

,

رضائیان در پایان درباره فعالیت جدی «کتاب باز» در حوزه مطالعه و کتاب در عین تلاش برای جذاب بودن اظهار کرد: ما در هر فصل خیلی فکر کردیم که چه کار می‌توان کرد که موضوع سخت و خشکی مثل کتاب را از این فضا دور کنیم و این خشکی و سخت خوانی در ذهن مخاطب نباشد تا به راحتی سمت کتاب برود. حتی برای پدر و مادرها بخشی داریم که نسخه بپیچیم و یا خواهش می‌کنیم که چه کتابی را برای بچه‌ها تهیه کنند. تلاش کردیم در هر فصل تغییراتی داشته باشیم که هم مخاطب عام می‌تواند برنامه را تماشا کند و هم مخاطب حرفه‌ای و کتاب باز که به شکل تخصصی دنبال محتوای جدی است.

,

 

,

منبع:مهر

]
محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده مجموعه «کتاب باز» از حضور مهران مدیری در قسمت پایانی این برنامه خبر داد.