روحانی باید در قبال عملکرد اصلاح طلبان پاسخگو باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفتگویی با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کنفرانس مطبوعاتی در آستانه انتخابات مجلس شائبه انتخاباتی دارد و رئیس جمهور باید طبق قانون اساسی اصل بی طرفی را در جریان انتخابات رعایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دولت مجری انتخابات است و باید اصل بی طرفی را در جریان انتخابات رعایت کند، افزود: رئیس جمهور نباید در کنفرانس مطبوعاتی به صورت علنی از حزب یا جناح خاصی دفاع کند.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جریان کنفرانس مطبوعاتی نباید از سوی رئیس جمهور و رسانه‌های هم سوی آنها نسبت به انتخابات مجلس فضای یأس و دلسردی شکل بگیرد.

,

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: رئیس جمهور برای توجیه ناکارآمدی‌های دولت و انفعال اصلاح طلبان مجلس در برابر این ناکارآمدی، حضور و مشارکت مردم را قربانی حرف‌های حاشیه ساز همچون انتخابات فرمایشی نکند.

,

وی گفت: بهتر است رئیس جمهور امروز در قبال عملکرد ضعیف حامیان خود در مجلس و اصلاح طلبان پاسخگو باشد.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
قاضی زاده هاشمی به کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور در آستانه انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت گفت: رئیس‌جمهور برای توجیه ناکارآمدی‌های دولت و انفعال اصلاح‌طلبان مجلس در برابر این ناکارآمدی، مشارکت مردم را قربانی حرف‌های حاشیه‌ساز همچون انتخابات فرمایشی نکند.