شهید حاج قاسم شخصیت نیکوی خود را از فرهنگ والای کردها ودیعت گرفته بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی در سنندج اظهار کرد: کردستان و کردها شناسنامه ایران هستند و همواره از هزاران سال قبل ایران را تشکیل داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی افزود: قومیت ها در کشورما خود ایران هستند و به جرأت می توان گفت که حاج قاسم فرزند کردستان بودند.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی اظهار کرد: حاج قاسم شخصیت استثنایی تاریخ بشریت بود و می توان گفت که کردها سلحشوری, حماسه سازی, فداکاری را دارند و در کنار این صفت نیز دارای صفت جمال هستند.

,

وی افزود: در حوزه فرهنگ و هنر کردها پیشرو هستند و به لحاظ فکری, دینی و فرهنگی کردستان دارای ظرفیت های بزرگی است.

,

ضرغامی خاطرنشان کرد: تصویری که از کردستان منتقل شده است تصویر نادرستی است و این خطه سرشار از خوبی ها و زیبایی هاست.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: در فضای مجازی کارهای بی ربط دشمن را برای ما بزرگ می کنند اما باید جوانان کردستانی بدانند که فرهنگ بالایی دارند و شاخصه های فرهنگی مردم این منطقه بیش از پیش معرفی شود.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار کرد: ترامپ پس از ترور ضد انسانی حاج قاسم از ترس سپاهیان اسلام اعلام کرد که 52 نقطه فرهنگی ایران را می زند و اعتراض کل جهانیان را به دنبال داشت.

,

ضرغامی افزود: آمریکایی ها با این موضع ضدفرهنگی خود نشان دادند که با مردم ایران دشمن هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: ترامپ آمد و اعلام کرد که مردم ایران با آمریکا سرجنگ ندارند اما مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن مردم شریف ایران جواب ترامپ جنایتکار را دادند.

,

ضرغامی افزود: حاج قاسم دو ویژگی را داشت و آن ویژگی ها شجاعت, سلحشوری و یک سردار ایرانی بود و حاج قاسم یک سردار جهانی بود.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دنیا در این مقطع زمانی نیاز به یک قهرمان و پهلوان داشت و حاج قاسم این قهرمان جهانی بود.

,

ضرغامی افزود: شخصیت حاج قاسم یک شخصیت فرهنگی و اعتقادی بود و شخصیت این بزرگوار از فرهنگ والای مردم کردستان ودیعت گرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ما با مکتب حاج قاسم مواجه هستیم و باید ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار را شناخت و بعد مردم داری, فراجناحی و انقلابی گری حاج قاسم را باید مدنظر داشته باشیم.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم مردم کردستان یک بار دیگر بینش سیاسی خویش را در عرصه انتخابات به جهانیان نشان دهند.

,

ضرغامی افزود: ما ملت ایران همانند یک زنجیر واحد هستیم و هرکس بخواهد در بین این صفوف به هم پیوسته خدشه بیاندازد در برابر آن خواهیم ایستاد.

,

وی اظهار داشت: انقلاب ما مردمی است و روز به روز قدرتمندتر می شود و کسانی که در جایگاه های نظام مسئولیت دارند باید بدانند که صاحب انقلاب مردم هستند.

,

ضرغامی اذعان کرد: کردستان یک استان مرزی است و زمینه های کار و اشتغال بسیاری در این استان وجود دارد اما علی رغم مشکلاتی که به دلایل مختلف در کشور داریم باید به جوانان میدان بدهیم و زمینه را برای نقش آفرینی هرچه بیشتر نخبگان جوان فراهم کنیم.

,


انتهای پیام/

,
]
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حاج قاسم یک قهرمان جهانی بودند و شخصیت نیکوی خویش را از فرهنگ والای کردها ودیعت گرفته بود.