راه ارتباطی همه روستاهای ماهنشان تا پایان امروز بازگشایی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن دویران در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد وضعیت را‌ه‌های روستایی ماهنشان اظهار کرد: در حال حاضر بازگشایی محورهای روستایی ماهنشان با قوت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه اولویت بازگشایی راه‌های ارتباطی ابتدا راه‌های اصلی است افزود: بعد از اتمام بازگشایی محورهای اصلی محورهایی روستایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

,

مدیر راهداری شهرستان ماهنشان ابراز کرد: کولاک از روز جمعه در منطقه ماهنشان قطع شده و از همان روز بازگشایی در محورهای روستایی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر تنها راه سه، چهار روستا مانده که عملیات بازگشایی انجام می‌شود افزود: روستای تات قشلاقی و خضرچوپان از جمله روستاهایی هستند که در منطقه کوهستانی ماهنشان قرار گرفتند که کولاک منجر شده ارتفاع برف در برخی‌ مناطق حتی به 10 متر هم برسد.

,

دویران با بیان اینکه در حال حاضر تلاش می‌کنیم راه این چند روستا نیز بازگشایی شود عنوان کرد: تا پایان امروز راه این چند روستا هم بازگشایی می‌شود.

,

وی در مورد بازگشایی مسیر روستاهایی که در شرایط بحرانی بوده و یا مریض اورژانسی داشته باشند گفت: در چنین مواردی بازگشایی راه آن روستا در اولویت قرار می‌گیرد و خیلی از این موارد اتفاق افتاده که برای رساندن مریض اورژانسی مسیر برای تردد آمبولانس بازگشایی شده است.

,

مدیر راهداری شهرستان ماهنشان بیان کرد: مشکلی که در بازگشایی راه‌های روستایی داریم این است که به دلیل کوهستانی بودن منطقه بارش برف اغلب به‌صورت کولاک بوده و این امر عملیات بازگشایی را با مشکل مواجه می‌کند و سبب بسته شدن سریع راه ارتباطی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر راهداری شهرستان ماهنشان در مورد بازگشایی راه‌های روستایی ماهنشان گفت: تنها راه چهار مسدود بوده که عملیات بازگشایی در این راه‌ها ادامه دارد.