افزایش شعبات اخذ رای در شهر قدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، صادق مهماندوست، عضو هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قدس در جلسه مشترک نمایندگان فرماندار و ناظرین مسئول و مسئولین دستگاه های احراز هویت به منظور هماهنگی امور مربوط به انتخابات که با حضور مسئولین هیات نظارت بر انتخابات و معاونین فرماندار در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس، با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان در امر انتخابات اظهار داشت: مطابق با اصل ۹۹ قانون اساسی به صراحت جایگاه شورای نگهبان در نظارت بر انتخابات بیان شده است. انتخابات مقوله ای مهم است و دست اندرکاران انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند و نباید با سلایق شخصی عملی انجام دهند.وی افزود: هر یک عوامل انتخابات جایگاه تعریف شده و مشخصی دارند و در صورت مشاهده تخلفی در شعبه، ناظر مسئول موظف به ارائه تذکر به نماینده فرماندار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهماندوست با اشاره به تعداد شعبات اخذ رای بیان داشت: تعداد ۱۲۶ شعبه و ۱۷ ناحیه و هر ناحیه یک سر ناظر و در هر شعبه یک ناظر مسئول در نظر گرفته شده است و اشراف به قوانین و تلاش در جهت اجرای انتخابات سالم و منظم و رعایت شئونات اخلاقی از مسائل مهم ناظرین و مجریان در امر انتخابات است.
,
 
,
عضو هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قدس تصریح کرد: رعایت حق الناس در تمامی مراحل انتخابات از وظایف ماست و هرکس از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، مورد احترام است و کسی که توسط مردم رای آورد، نماینده قانونی مردم است.
,
 
,
به گزارش تهران نیوز، در انتخابات سال جاری تعداد ۶ شعبه به شعبات اخذ رای در شهرستان قدس اضافه شده و از ۱۲۰ شعبه به ۱۲۶ شعبه افزایش یافته است. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه ۲ اسفند برگزار می شود.
]
عضو هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قدس با اشاره به افزایش تعداد شعبات اخذ رای گفت: رعایت حق الناس در تمامی مراحل انتخابات از وظایف ماست و هرکس از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، مورد احترام است و کسی که توسط مردم رای آورد، نماینده قانونی مردم است.