جریمه ۳۰۰ هزار ریالی برای خودروهایی که روی بدنه آنها تبلیغات باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داست: تابلوها و علائم عمودی حاشیه معابر برای راهنمایی وهدایت استفاده کنندگان از راه و به منظور تنظیم عبور و مرور نصب شده اند بر همین اساس الصاق هرگونه عکس و پوستر به گونه ای که سبب سردرگمی و اشکال در تصمیم گیری رانندگان شود از طرف کاندیدای انتخاباتی ممنوع وخلاف قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مأموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلفان براساس قانون  برخورد و همچنین طبق قانون  شهرداریها و بخشداریها نیز باید نسبت به امحاء چنین اوراق اقدام کنند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: نصب هرنوع علایم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویربه بدنه خارجی خودرو به دلیل کاهش دید راننده نیز تخلف محسوب می شود و برابر مقررات متخلفین مبلغ ۳۰۰ هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

,

وی بیان کرد: استفاده از بلندگوی منصوب بر روی وسایل نقلیه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی وتولید صدای ناهنجار ، نامتعارف و بوق زدن های مکرر و غیر ضروری را به منزله ایجاد آلودگی صوتی است  که جریمه  ۴۰۰ هزار ریالی برای متخلفان  اعمال خواهد شد و همچنین درصورت استفاده از بلندگوهای دستی در خیابان ها وسایل نقلیه آنان توقیف و به پارکینگ تحویل داده می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: نصب هرنوع علایم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی خودرو به دلیل کاهش دید راننده تخلف محسوب می شود و برابر مقررات، متخلفان مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.