۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اهدا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس صفر بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها هر ساله در زمان میلاد حضرت زهرا (س)، امام رضا (ع) و امام زمان (عج) اقدام به توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند واجد شرایط می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) موسسه آبشار عاطفه ها توانست ۵۰۰ قلم جهیزیه که شامل گاز، بخاری، فرش سرویس قابلمه و ظروف، جار برقی و تعدادی یخچال و اقلام مورد نیاز زندگی را اهدا کند.

,

مسئول موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های لرستان میزان ارزش ریالی جهیزیه های  مذکور را ۸۰۰ میلیون تومان برشمرد و عنوان کرد: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها توانسته است از ابتدای سال ۹۸ تا کنون هزار و ۶۰ قلم جهیزیه به دست نوع عروسان نیازمند لرستانی برساند.

,

وی در بحث  شناسایی نوعروسان نیازمند گفت: بانوانی به موسسه مراجعه می‌کنند و با درخواست کتبی و با توجه به اعلام نیاز جهیزیه برای این بانوان پرونده تشکیل می‌شود سپس پس از بررسی و شناسایی با آنها تماس گرفته می شود تا مستنداتی ارائه دهند و پس از غربالگری افراد نیازمند و بی بضاعت را در اولویت اهداء جهیزیه قرار می‌گیرند.

,

صفر بیرانوند تصریح کرد: صبح دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در بیت امام جمعه خرم آباد مراسم جشن ازدواج  نوعروسان با حضور خیرین استان و مسئول بسیج جامعه زنان استان برگزار و در این مراسم حواله خرید جهیزیه به نوعروسان اهداء خواهد شد.

,

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را فقر زدایی تسهیل امر ازدواج، کم کردن دغدغه دختران جوان در آرزوی جهیزیه ورفع آسیب های اجتماعی دانست.

,

انتهای پیام/

]
مسئول موسسه مردم نهاد آبشارعاطفه های استان از اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی خبر داد.