امروز می‌توان افراد یا گروه‌های سیاسی را آزمود، دادن یک فهرست جدید هنر نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران در بیانیه‌ای اعلام کرد که "دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در متن این بیانیه آمده است:

,
, در متن این بیانیه آمده است,

در این روزها که ارائه لیست های متنوع و گیج کننده مردم ، بصورت فراگیر و شاید برای عده ای تکلیف و یا به مثابه هویت سیاسی تبدیل شده است ، می توان افراد یا گروههای سیاسی را آزمود . دادن یک فهرست جدید هنر نیست ، پاشیدن تخم ناامیدی هنر نیست ، دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیستهای مختلف چیزی جز شکست نیست.

,


با امکانت امروز هر کسی و یا هر تشکلی می تواند لیستی را با اسم و عکس افرادی شناخته شده و نامهائی دیگر را ارائه دهد و بر تحیر مردم بیفزاید که این اپیدمی کار مردم را مشکلتر می سازد.

,
,


از حدود دو سال قبل به ابتکار جناب آقای رئیسی شورائی از تعدادی از تشکلها و افراد موثر شکل گرفت که پس از گسترش و تکامل که اکثریت تشکلهای مهم در آن حضور داشتند ، بر اساس یک فرآیند نو و نظر خواهی مردمی و بر مبنای شاخصه ها بالاخره فهرستی را گرچه کمی دیر ارائه دادند که می تواند این فهرست فصل الخطاب باشد ، لیست " ایران سربلند " یا لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب.

,
,


بدان امید که انتخاب این نامزدهای مجلس شورای اسلامی مرضی رضای الهی و مورد حمایت مردم عزیز و خوب ما قرار گیرد و با اتکای به این فهرست بتوان از سردرگمی ها کاست و به انتخابی شایسته دست یافت،انشاالله.

,
,

انتهای پیام/

]
مهدی چمران در بیانیه‌ای اعلام کرد که "دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست".