پیشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه بقعه احمد ابن اسحاق سرپل‌ذهاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق اظهار داشت: این بقعه در زلزله دو سال گذشته دچار تخریب ۱۰۰ درصدی شده است که با همت استاندار و بنیاد مسکن نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: بقعه احمدابن اسحاق نسبت به گذشته بزرگ‌تر و مستحکم‌تر ساخته خواهد شد و با دقت بیشتری توسط بنیاد مسکن بازسازی می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: بقاع متبرکه دیگری که در زلزله دو سال گذشته تخریب شده است از طرف استانداری تخصیص اعتبار شده و با دریافت اعتبار با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

,

حجت الاسلام توسلی عنوان کرد: در صورت وجود امکانات و حل شدن مشکل منابع امیدوار هستیم بازسازی بقعه احمد بن اسحاق زیاد طول نکشد.

,

وی گفت: بقعه احمد ابن اسحاق چون در زلزله آسیب دیده، مسئولیت بازسازی آن کامل در اختیار بنیاد مسکن است و کل کارهای اجرایی بر عهده این نهاد است و پس از اتمام بازسازی مدیریت آن دوباره به اداره اوقاف استان کرمانشاه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه بقعه احمد ابن اسحاق سرپل ذهاب در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.