برنامه‌های روشن، شاخصه مهم یک نماینده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهرانی کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: چند روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند باقی است. صرف‌نظر از فضای سرد انتخابات که ناشی از اشباع مشکلات اقتصادی و معیشتی است، حوزه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار یک حماسه دیگر را تجربه می‌کند. 

شهرانی به ویژگی‌های یک نماینده تراز انقلاب اشاره داشت و اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده‌دارند و نخستین و مهم‌ترین مؤلفه یک نماینده در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران این است که باید از حوزه فعالیت‌های مجلس و وظایف آن آگاهی کاملی داشته باشد و در دوران نامزد شدن و انتخابات از تبلیغات سالم و ساده به‌دوراز تخریب دیگران استفاده کند؛ درواقع باید از ارائه وعده‌های خارج از حوزه وظایف نماینده مجلس شورای اسلامی بپرهیزد.

وی تصریح کرد: حضور یک نماینده تکریم و عزت نهادن به مردم در مراسم ختم است یا حل مشکلات منطقه؟ جوان امروز فریب ژست‌های پوپولیستی فلان نامزد و نقاب ریاکاری بهمان نامزد را نمی‌خورد. آنان نیک می‌دانند اگر منطقه محصور بمباران رفتارهای عامه‌پسند نماینده شود، شفافیت در طاقچه تصمیم سازان خاک خواهد خورد، مجلس درگیر رانت و تعارض منافع خواهد شد و آنگاه مجلس از رأس به قعر امور سقوط خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , جهانبین نیوز, ,  ,
,
, .,
,
, . ,

شهرانی بیان داشت: کارآمدی نامزدهای مجلس نه به القاب پرطمطراق خودساخته و نه  پول پاشی است. برنامه روشن، شاخصی مهم در ترسیم یک نماینده با نگاه ملی و پاسخگویی منطقه ایست.

وی عنوان داشت: کشور برای عبور از مشکلات نیازمند جراحی سنگین مدیریتی است قطعاً افراد محفل‌نشین،خسته و غیر خلاق که خود مسئول بخشی از مشکلات موجودند نمی‌توانند راه‌حل این مسئله باشند. 

شهرانی  عنوان داشت: طبق سخنان مقام معظم رهبری استکبارستیزی برای ما یک اصل است و نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نباید به‌جای استکبارستیزی، استکبار ستایی را در پیش گیرند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی در پایان افزود: مجلس پویا شرط لازم برای عبور از مشکلات است، مجلس نو چهره نو می‌طلبد، کسی که شفافیت را مطالبه کند، پاک دست، ضد فساد و برنامه محور باشد.

, .,
,
,  ,
,
, .,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل اجتماعی گفت: مجلس پویا شرط لازم برای عبور از مشکلات است، مجلس نو چهره نو می‌طلبد، کسی که شفافیت را مطالبه کند، پاک دست، ضد فساد و برنامه‌محور باشد.