نماینده ولی فقیه در لرستان مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده فقیه استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از مردم شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان  برای ‌حضور ‌در جهاد سیاسی انتخابات دعوت کرد در متن این پیام آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

بسم الله الرحمن الرحیم 

,

سپاس و ستایش به درگاه الهی که با برپایی نظام جمهوری اسلامی  ملت ما را از نعمت انتخاب و انتخابات بر خوردار نمود.

,

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما با سلامت و همراه با رقابت برگزار می‌شود.

,

از آنجا که مجلس شورای اسلامی  یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در قانون گذاری، نظارت و تصمیم سازی‌های مهم دارد و در صورت برخورداری از ترکیبی متدین، انقلابی، شجاع، حامی محرومین، به دور از اشرافیگری و دنیا طلبی همراه با تدبیر و برنامه، دانایی و توانایی، می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و جامعه باشد.

,

اینجانب از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس وانقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم که در انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوم اسفند حضور پر از شور و شعور خویش را به نمایش بگذارند و در سرنوشت خویش، جامعه و میهن اسلامی مشارکت همه جانبه نمایند.

,

بدیهی است چنین مشارکتی با قصد قربت، موجب رضایت حضرت ولی عصر (عج) خشنودی روح مطهر امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای -مدظله العالی- خواهد بود.

,

نتیجه انتخابات هر چه باشد و موفقیت و سرافرازی ملت ایران و برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار و درخشان استان ولایتمدار و انقلابی لرستان رقم خواهد خورد.

,

سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در لرستان در بیانیه ای مردم را برای حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.