مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاسدار محمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشانند و برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم حضوری باشکوه در پای صندوقهای رای داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار می گیرند که انتخابات باشکوه برگزار نشود و مطابق میل آنها شرایط رقم بخورد و در این راستا باید به میدان آمده تا انتخابات با شکوهی برگزار شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب بر شمرد و عنوان کرد:سیاه نمایی و برجسته سازی نقاط ضعف و نا امید سازی مردم از توطئه های دشمنان انقلاب است .

,

وی بر بر روشنگری پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: انتخابات یکی از نمادهای حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی است و حضور پر شور مردم در پای صندوق رای نشان از ولایت مداری انقلاب است و بدون تردید انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی و اسلامی است.

,

علیزاده با اشاره به سیره زندگی و مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت همواره حدود الهی و احتیاطات شرعی را رعایت می کرد و این شهید بود که مکتب سلیمانی را پدید آورد.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت با حضور در انتخابات عظمت اسلامی را به رخ دشمنان می کشانند اظهارداشت:  برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم باید حضوری با شکوه در پای صندوق های رای داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه چگنی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند گفت: ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان نشان می داند.