ممانعت فرمانداری بهار از حضور خبرنگاران در شعب رای گیری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ طبق روال سنوات و انتخابات گذشته و تقاضای همشهریان به منظور انعکاس به موقع حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهم مجلس، برای حضور در شعب رای گیری و پوشش رسانه ای این رویداد مهم با فرمانداری بهار تماس گرفتیم اما متاسفانه با تقاضای ما موافقت نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به این جهت به اطلاع همشهریان گرامی و مخاطبین محترم می رسانیم که به دلیل تصمیم فرمانداری شهرستان، خبرنگاران فردا نمی توانند در شعب اخذ رای حاضر شوند.

,

فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تقاضای حضور خبرنگاران در شعب رای گیری و تهیه گزارش و تصویر گفت: تنها خبرنگاران صدا و سیما اجازه حضور در شعب را دارند و نیازی به حضور دیگر خبرنگاران در شعب نیست.

,

احسان قنبری در پاسخ به اینکه خبرنگاران محلی کارشان از صدا و سیما متفاوت است و مردم انتظار دیگری از خبرنگاران محلی دارند گفت: خبرنگاران صدا سیما هستند و آنها هم تنها در یک شعبه حاضر می شوند. خبر مهم رای گیری است و خبرنگاران چه باشند یا نباشند مردم کارشان را انجام می دهند و احتیاجی به خبرنگاران نیست.

,

فرماندار در پاسخ به این نکته که در سایر شهرستانها اکیپ و خودرویی ویژه خبرنگاران برای گزارش گیری از شعب در نظر گرفته شده گفت: من از سایر شهرستانها اطلاعی ندارم و آنها تصمیمشان به خودشان مربوط است.

,

قنبری گفت: ما به همراه امام جمعه فردا برای دادن رای در یکی از شعب حاضر خواهیم شد اگر تمایل دارید به همان شعبه آمده و می توانید گزارشتان را بگیرید، یک شعبه با ده شعبه فرقی ندارد.

,

این صحبت فرماندار در حالی است که پیش از این برای خبرنگاران جهت حضور در شعب مجوز صادر می شد و حتی از خبرنگاران خارجی دعوت می شود که برای ثبت و ضبط این اتفاق مهم در کشور حاضر شوند اما این حق از خبرنگاران محلی سلب شده است.

,

انتهای پیام/

]
در حالی که دوم اسفند ماه یکر از خبرسازترین روزهای سال ۱۳۹۸ است و خبرنگاران برای پوشش خبری این روز روز شماری می کردند، اما مسئولین ارشد شهرستان اجازه حضور خبرنگاران در شعب رای گیری را ندادند.