علوم پزشکی زنجان آمادگی کامل برای مواجهه با کرونا را دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; پرویز قزلباش ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به بیماری کرونا در ایران اظهار کرد:  تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان دیده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هیچ جای نگرانی در خصوص بیماری کرونا وجود ندارد ابراز کرد: تمام تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین راه جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا رعایت بهداشت است تصریح کرد: شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند.

,

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری در همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی آمادگی کامل را دارد عنوان کرد: مردم به شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنند.

,

قزلباش با اشاره به اینکه نباید به این شایعات دامن زد ادامه داد: نحوه مقابله با بیماری کرونا به همه مراکز درمانی و بهداشتی آموزش داده‌شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اجرا طرح کنترل فشارخون در کشور خاطرنشان کرد: استان زنجان در اجرای طرح فشارخون مقام دوم را کسب کرده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آسیب‌های وارده به همشهریان در چهارشنبه آخر ماه، ابراز کرد: در سال گذشته حدود 900 نفر از همشهریان در چهارشنبه آخر سال دچار آسیب شدند.

,

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال با همکاری آموزش‌وپرورش و سایر نهاد ها کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته‌شده است افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمات آمادگی کامل را دارد.

,

قزلباش از استقرار و فعالیت ۵۸ مرکز و پایگاه پزشکی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه اقدامات لازم در نظر گرفته‌شده است و مردم به‌هیچ‌وجه نگرانی نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه هیچ شخصی در زنجان به بیماری کرونا مبتلا نیست، گفت: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را برای موجهه با کرونا را دارد.