منتخبان مجلس یازدهم در قانون‌گذاری‌ها نیاز مردم را اولویت قرار دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر خرم‌آباد اظهارداشت: روز دوم اسفند ماه تجلی شعور، عقلانیت و روز موفقیت و سربلندی ایران است، روزی که مردم شیفتگان به خدمت را انتخاب می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی بغا بیان اینکه روز انتخابات روز مسابقه خدمت و روز عزت است و نه شیفته ثروت، مقام و مادیات بلکه روز قانونگذاری است افزود: انتخابات روزی است که مردم خود را در قانونگذاری سهیم می‌دانند، روزی که مردم سهم خود را در تصمیم گیری ها و قانونگذاری ها به نماینده ها دادند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مجلس برخاسته از اراده ملت است بنابراین در تصمیم گیری ها، قانونگذاری و نظارت ها که محدود به شرع اسلام است را رعایت کنند.

,

وی بیان کرد: نمایندگان در قانون گذاریها باید نیازهای مردم را در اولویت ها قرار دهند، شکل گیری مجلس با آرای مردم بوده است پس در نظارت ها و تصمیم گیری ها باید نظارت های  کلی در راستای نیازهای ملت باشد و به گونه ای عمل کنند تا تفاوت را در دیافتی ها مشاهده کنند؛ دریافتی های آنچنانی برای یک عده ای خاص توسط قانونگذاران مجلس باید از بین برود.

,

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه نمایندگانی که انتخاب می شوند باید نیازهای مردم را برطرف کنند گفت: مردم ما توانستند زیر شدیدترین تحریم ها مقاومت کنند و وفادار به نظام و انقلاب هستند و این وفاداری را در روز راهپیمایی نشان دادند.

,

وی تصریح کرد: کسانی که در رای گیری امروز شرکت می‌کنند موجب خشنودی امام زمان (عج)، رهبری و شادی روح مطهر امام (ره) و شهدا می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه شنبه صرف نظر از موفقیت  هرکسی در انتخابات روز جشن و موفقیت ایران اسلام است خاطرنشان کرد: حضور انبوه مردم در استان، شهر ها، روستاها و بخش های ما در پای صندوق های رای نشان از ولایتمداری بود  چه زیباست روزی فرا برسد که منتخبان مجلس شورای اسلامی در اجتماعات حضور پیدا کنند و در صلح و آرامش زیر یک سقف باشند و با صلح و همدلی خدمت کنند و کسانی که انتخاب شدند منتخب همه مردم خواهند بود .

,

وی اظهارداشت: هفته آینده ماه رجب است و مردم اعمال مخصوص این ماه را به جا آورند ؛ ولادت های این ماه را گرامی بدارند و از آموزه های دینی امامان معصوم در بین خانواده ها استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم در قانون‌گذاری‌ها نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند گفت: دریافتی‌های آنچنانی برای یک عده‌ای خاص توسط قانونگذاران مجلس باید از بین برود.