فرمانده سپاه بیت‌المقدس کُردستان رأی خود را به صندوق انداخت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز با حضور در صندوق شماره ۲۷ سنندج در مسجد جامع با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات و خبرنگاران در انعکاس این آیین سیاسی سرنوشت‌ساز که حماسه مردم را منتشر می‌کنید، اظهار کرد: جا دارد قبل از هرچیز از تلاشهای اصحاب خبر و رسانه در راستای پوشش مناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان تقدیر و تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یک جشن ملی است و این جشن بسیار بزرگ با حضور پرشور مردم در صحنه رنگ و بوی دیگری می گیرد.

,

وی مراجعه به آراء عمومی را یکی از برکات مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انشاالله مردم نیز در این صحنه همچون دیگر صحنه های دفاع از انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.

,

, ,

وی با اشاره به تلاش های دشمن در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دشمنان از هر فرصتی در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده کردند ولی ملت ما مثل همیشه با شور و شعور خود در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات بعد از انتشار بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به همین دلیل حضور مردم در این انتخابات بسیار با اهمیت است.

,

وی ضمن اشاره به برگزاری این انتخابات بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و لبیک آنها برای حضور در این دوره از انتخابات پیام بسیار واضحی در راستای نشان دادن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان ظهر امروز با حضور در صندوق شماره ۲۷ سنندج در مسجد جامع رأی خود را به صندوق انداخت.