جمع‌آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شمشیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به اینکه موضوع جمع ‎ آوری معتادان متجاهر بخصوص تا قبل از ایام نوروز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آنها باید تا قبل از آغاز این ایام اجرا شده تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه این روزها بحث پاکسازی با جدیت بیشتری نسبت به سایر ایام پیگیری می‌شود، افزود: مجموع این اقدامات باعث می‌شود که در هنگام سفرهای نوروزی استان چهره بدی نداشته باشد.

,

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه معتادان متجاهر در مراکزی که برای آنها در نظر گرفته شده ساماندهی می‌شوند، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که استان در ایام نوروز از معتادین متجاهر پاکسازی شوند.

,

این مسئول گفت: با توجه به لزوم اهمیت کاهش این معضل در جامعه باید موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از بین خانواده‌ها شروع کنیم و با پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده نیز در امر مبارزه با اعتیاد پیشگام باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی استان این است که در امر بازآفرینی و اجرای این طرح تلاش زیادی داشته باشند و مقابله با اعتیاد را به عنوان یک وظیفه همگانی در جامعه ترویج و توسعه دهند که این موضوع برای ما مهم و حیاتی است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: در قالب این طرح تنها معتادان متجاهر که در سطح شهر جلوه و سیمای شهر را مخدوش کردند، دستگیر و به مکان‌های مشخص انتقال داده می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع‌آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز خبر داد.