مشارکت ۴۵ درصدی مردم استان همدان در یازدهمین انتخابات مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با پایان یافتن فرایند رای گیری یازدهمین انتخابات مجلس در استان همدان از مجموع همدان ۱ میلیون و ۴۰۴ هزار نفر  واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس، ۵۸۶ هزار و ۶۳۸ نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند و در نهایت درصد مشارکت ۴۵ درصدی را برای کل استان رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آمار واجدین شرایط ، تعداد رای دهندگان و افراد راه یافته به مجلس شورای اسلامی به تفکیک حوزه انتخاباتی به شرح زیر می باشد:

,

در حوزه انتخابیه همدان و فامنین  آقایان حمیدرضا حاجی بابایی و احمد حسین فلاحی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند که با توجه به فراوانی شعب در این حوزه هنوز میزان آراء دقیق اعلام نشده است.

, همدان و فامنین, همدان و فامنین,

در حوزه انتخابیه ملایر از مجموع ۲۳۲ هزار و ۹۵۷ نفر و اجدین شرایط شرکت در انتخابات، ۸۵ هزار و ۴۸۱ نفر رای خود را به صندوق ها انداختند که مشارکت ۳۷ درصدی را نشان می دهد.

, ملایر , ملایر,

در این حوزه احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و هادی بیگی نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رای راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

,

در حوزه انتخابیه تویسرکان از مجموع ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات ، ۳۹ هزار و ۴۰۹ نفر رای خود را در صندوقها انداختند که مشارکت حدود ۴۷ درصدی را نشان می دهد.

, تویسرکان, تویسرکان,

از مجموع ۳۷ هزار و ۴۹ برگ آراء صحیح، محمد مهدی مفتح با اختصاص ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای به خود یعنی ۴۴ درصد مجموع آراء، به عنوان نماینده مردم تویسرکان در مجلس یازدهم انتخاب شد.

,

در حوزه انتخابیه نهاوند  از مجموع ۱۴۲هزار نفر و اجدین شرایط شرکت در انتخابات، ۷۶هزار و ۷۳۲ نفر رای خود را به صندوق ها انداختند که مشارکت ۵۴ درصدی را نشان می دهد.

, نهاوند , نهاوند ,

در این حوزه علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

,

در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ  از مجموع ۱۶۵ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات، ۱۰۲ هزار ۵۷۰ نفررای خود را به صندوق ها انداختند که مشارکت حدودا ۶۳ درصدی را نشان می دهد.

, بهار و کبودراهنگ, بهار و کبودراهنگ,

دراین حوزه عیسی جعفری با ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

,

در حوزه انتخابیه رزن و درگزین از مجموع ۸۰ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات، ۵۷ هزارو ۷۰۰ نفر رای خود را به صندوق ها انداختند که مشارکت ۶۸ درصدی را نشان می دهد.

, رزن و درگزین, رزن و درگزین,

در این حوزه حسن لطفی با کسب ۱۹هزار و ۸۶۵ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

,

در حوزه انتخابیه اسداباد از  ۷۹ هزار و ۶۴۶ نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات، مجموعا ۴۸ هزار و ۶۶۳ در پای صندوق رأی حاضر شدند که مشارکت ۶۱ درصدی را نشان می دهد.

, اسداباد , اسداباد,

دراین حوزه کیومرث سرمدی با کسب  ۲۶ هزار و ۶۱۱ رأی راهی مجلس شورای اسلامی شد.

,

انتهای پیام/

]
ماراتون نفسگیر انتخابات مجلس شورای اسلامی به نقطه پایانی خود رسید و مردم استان همدان در این انتخابات مشارکتی ۴۵ درصدی داشتند.