ایستگاه بیستم؛ الکلاسیکو در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ایستگاه بیستم از لیگ برتر سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود این بازی یکشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

الکلاسیکو ایران در حالی برگزار می شود که دو تیم بازی سختی در جام باشگاه های آسیا برگزار کرده و این بازی نیز حکم مرگ و زندگی برایشان دارد؛ سپاهان اگر از این بازی سه امتیاز دشت کند می تواند خود را به یک قدمی پرسپولیس صدر نشین برساند و همچنین فشردگی امتیازها در صدر جدول بیشتر می شود و شانس قهرمانی برای تیم های دیگر نیز که در کورس قرار دارند، افزایش پیدا خواهد کرد.

,

اما اگر در این بازی پرسپولیس سه امتیاز دشت کند می‌تواند در این هفته فاصله بیشتری با سایر مدعیان ایجاد کند و شرایط مطمئن‌تری در صدر جدول پیدا کند.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان:, محرومان و مصدومان, :,

سپاهان گئورگی ولسیانی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین ممکن است مصدومیت کی‌روش استنلی تا روز یکشنبه برطرف نشود و به این بازی نرسد. در پرسپولیس وضعیت سیدجلال حسینی مبهم است و احتمال غیبت او وجود دارد.

,

گلزنان برتر:

, گلزنان برتر:, گلزنان برتر, :,

علی علیپور و کی‌روش استنلی هر 2 با 7 گل زده، برترین گلزنان تیم خود هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
در ایستگاه بیستم از لیگ برتر سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود این بازی یکشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.