تاکنون مورد مشکوکی از کرونا در مراکز وابسته به بهزیستی استان گزارش نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل بهزیستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تمهیدات عدم شیوع ویروس کرونا در مراکز روزانه و شبانه بهزیستی اظهار کرد: مورد مشکوکی از بیماری کرونا در مراکز روزانه و شبانه وابسته به بهزیستی استان همدان تاکنون گزارش نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: یک اتاق قرنطینه برای هر مرکز شبانه و روزانه در صورت مشاهده ویروس کرونا و یک بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای این مورد پیش‌بینی و آماده شده است.

,

الوند در خصوص تمهیدات بهزیستی برای فراهم کردن ماسک و محلول‌های ضد عفونی برای مراکز شبانه‌روزی خاطرنشان کرد: بهزیستی استان به ازای هر نفر مبلغ 30 هزار تومان به حساب این مراکز برای خرید ماسک ، دستکش یکبار مصرف و لوازم بهداشتی دیگر واریز کرده است.

,

وی با بیان اینکه تا پایان هفته همه مهدکودک‌های استان به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، تصریح کرد: مراکز روزانه آموزشی توانبخشی نیز تا پایان این هفته تعطیل است.

,

الوند با بیان اینکه هیچگونه کمبود وسایل بهداشتی در مراکز زیرنظر بهزیستی وجود ندارد، بیان کرد: در صورت کمبود هر وسیله بهداشتی سازمان بهزیستی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اقدام می‌کند.

,

مدیر کل بهزیستی استان همدان ادامه داد: مراکز نگهداری روزانه و شبانه موظف شده اند تا اطلاع ثانوی از پذیرش موارد جدید به مراکز خودداری کنند تا احتمال پخش ویروس کرونا در این مراکز به صفر برسد.

,

انتهای پیام/

]
حمیدرضا الوند با بیان اینکه تاکنون مورد مشکوکی از بیماری کرونا در مراکز روزانه و شبانه وابسته به بهزیستی گزارش نشده است گفت: علاوه بر مهدکودک‌ها مراکز روزانه آموزشی توانبخشی استان همدان تا پایان هفته تعطیل است.