اعلام آمادگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به منظور کمک به وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج جامعه پزشکی کشور با ابراز تأسف از شیوع کرونا ویروس در کشور و ابتلا و درگذشت تعدادی از هم وطنان عزیزمان از آمادگی نیروهای خود برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر این بیماری در سطح کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنا به اعلام روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور؛ کانون های این سازمان در سراسر کشور برای ویزیت رایگان مردم خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار از طریق برپایی بیمارستان های صحرایی برای مقابله با کروناویروس اعلام آمادگی کرده اند.
,
 
,
تیم های پزشکی شهید رهنمون در نظر دارند تا از طریق ویزیت رایگان مردم در بیمارستان ها و درمانگاه های صحرایی و یا سایر مراکز استقرار نیروهای جهادگر پزشکی، موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس را کشف و برای درمان به وزارت بهداشت معرفی نمایند.
,
 
,
گفتنی است که هم اکنون کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور مشغول ارائه انواع آموزش های لازم به مردم در جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و راه های مقابله با آن در صورت ابتلا به این بیماری هستند.
,
انتهای پیام/
]
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از آمادگی برای همکاری بیش از پیش خود با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر کرونا ویروس در سطح کشور خبر داد.