فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۹ در مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فردا(دوشنبه 4 اسفند) روند بررسی بودجه در قوه مقننه آغاز می شود، گفت: جلسات مجلس بدون انقطاع و حتی در روزهای پنج شنبه و تا پایان بررسی بودجه به صورت 2 شیفت یا سه شیفت ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره روند بررسی بودجه در صحن علنی پارلمان، ادامه داد: ابتدا 5 نماینده موافق و 5 نماینده مخالف کلیات بودجه، نظرات خود را اعلام می کنند و سپس رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز از کلیات بودجه دفاع می کند و سپس کلیات بودجه سال 99 به رای نمایندگان گذاشته می‌شود و در صورت تصویب، نمایندگان به بررسی جزئیات بودجه می پردازند.
,
 
,
نماینده مشهد در مجلس با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس برای اخذ رای اعتماد، تصریح کرد:جلسه رای اعتماد به خاوازی هفته آینده و احتمالاً در یکی از روزهای دوشنبه و یا سه شنبه برگزار شود.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در یکی از روزهای اعلام شده به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار بررسی بودجه متوقف می‌شود و پس از بررسی این موضوع باردیگر کار بررسی بودجه از سر گرفته می‌شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
عضو هیئت رئیسه مجلس زمان احتمالی برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام کرد.