وزش باد با سرعت 85 کیلومتر در پایان هفته مناطق شرق استان را فرا می‌گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه راستی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط آب و هوا در روزهای آینده تا پایان هفته گفت: فردا سه شنبه وزش باد نسبتا شدیدی  پیش بینی می شود و در روز چهارشنبه وزش باد شدیدتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه احتمال رگبار در ارتفاعات استان وجود دارد، تصریح کرد: در شهر کرمان نیز بارش خیلی کمی پیش بینی می شود و صبح پنجشنبه بارندگی در جنوب استان خواهیم داشت.

,

راستی با تأکید بر اینکه وزش باد در اکثر مناطق استان کرمان وجود دارد، ابراز کرد: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود.

,

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: در مناطق جنوب شرق استان احتمال کاهش دید و حتی بسته شدن محورهای مواصلاتی کرمان به زاهدان پیش بینی شده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق غربی استان سرعت وزش باد تا 95 کیلومتر بر ساعت و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.