چرا سپاهان با تأخیر به نقش جهان رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باقری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آنچه که مهم است گزار نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه است به فدراسیون ارائه شود و بعد با توجه به مقررات تصمیم گیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: از دیروز بعد از ظهر این صحبت شده با توجه به شیوع بیماری کرونا سه مسابقه هفته بیستم بدون هوادار برگزار می شود.

,

وی افزود: حتی شب گذشته هم که جلسه همانگی بود چیزی در این باره اعلام نشد و فقط صحبت های ضد و نقیض در فضای مجازی زیاد بود و عده ای از لغو بازی و عده ای نیز از برگزاری بازی بدون تماشاگر صحبت می کردند.

,

اقری در ادامه بیان کرد: باشگاه سپاهان با توجه به اینکه میزبان بود در خواست داشت یا بازی با حضور تماشاگران برگزار شود و یا اینکه بازی لغو و در زمان مناسبی برگزار شود و سلامت مردم جامعه هم برای این باشگاه اهمیت داشت.

,

حمید باقری بیان کرد: نهایت دیروز ساعت حدود 9 یا 10 صبح بود که دبیر هیات فوتبال اصفهان اعلام کرد مسابقه بدون حضور هوادارن قرار است برگزار شود.

,

وی گفت: بعد از ظهر بازی تعداد زیادی از هواداران در جلو هتل کوثر حضور پیدا کردند و تجمع کردند و ازدحام جمعیت به قدری بود که اتوبوس تیم نمی توانست به سمت ورزشگاه حرکت کند و همین موضوع باعث تاخیر حضور تیم در ورزشگاه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به تشریح علت دیر رسیدن سپاهان به ورزشگاه پرداخت.