بیش از 25 المان نوروزی در شهر خلیل‌آباد نصب می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی گوهریان، شهردار خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از 25 نماد نوروزی برای استقبال از بهار و ایام نوروز در شهر خلیل‌آباد تدارک دیده‌شده که تا پایان سال جاری نصب خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه المان‌های نوروزی با استفاده از ظرفیت طراحان جوان و خوش‌ذوق خلیل‌آبادی طراحی و در حال ساخت هستند، خاطرنشان کرد: ساخت این المان‌ها مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و برخی از آنان در مرحله رنگ‌آمیزی و یا ترکیب با گل هستند و روندی رو به اتمام دارند.

,

شهردار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه زیباسازی فضای شهری و افزایش کیفیت زندگی یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری در قبال شهروندان است، تصریح کرد: شهرداری خلیل‌آباد اقدامات لازم برای آماده‌سازی شهر جهت ورود مسافران نوروزی را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم شهر را در حوزه‌های مختلف به‌گونه‌ای آماده کنیم که مسافرین نوروزی و همشهری‌ها از این فضا استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
شهردار خلیل‌آباد از نصب بیش از 25 المان نوروزی در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در شهر خلیل‌آباد خبر داد و گفت: این نمادها با موضوع آئین‌های نوروزی با استفاده از ظرفیت طراحان جوان و خوش‌ذوق خلیل‌آبادی طراحی و در حال ساخت هستند که تا پایان سال جاری نصب خواهد شد.