45 گروه جهادی ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار کرد: گروه‌های جهادی در سنوات اخیر فراتر از بازه زمانی تابستان، در تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های سال بویژه تابستان، ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و از هر فرصتی حتی یک روزه استفاده کرده و به اجرای اردو و خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: امسال نیز طبق سال‌های گذشته تاکنون 45 گروه جهادی به استعداد 300 نفر جهادگر از اقشار مختلف، آمادگی خود را جهت شرکت و فعالیت در اردوهای جهادی نوروز 99 اعلام کردند.

,

 امندی خاطر نشان کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، آموزشی و غیره فعالیت خواهند کرد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی از سال 96 فعالیت خود را به صورت مسئله محور در مناطق محروم متمرکز کرده و تلاش دارند تا صرفا به اجرای اردو نپرداخته بلکه مسئله‌ای را در منطقه هدف خود، مرتفع کنند.

,

وی با تاکید براینکه اردوهای جهادی در ایام نوروز یک ماه بوده که از تاریخ 20 اسفند تا 20 فروردین برگزار خواهد شد گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این اردوها به مراکز بسیج مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام در مناطق محروم گفت: 45 گروه جهادی ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند.