گزارشی از تخلفات انتخاباتی به هیات نظارت ارسال نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد کار هیات های اجرایی انتخابات در استان در زمینه برگزاری و رصد عملکرد انتخاباتی نامزدهای داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از استان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با ,  , عصر اترک , اظهار کرد کار هیات های اجرایی انتخابات در استان در زمینه برگزاری و رصد عملکرد انتخاباتی نامزدهای داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از استان به پایان رسید.,

عابدی مقدم عنوان کرد هنوز هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات ثبت شده و یا شکایت های انجام از نامزدهای انتخاباتی استان به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال نشده است که مورد بررسی قرار گیرند.

,

وی افزود با دریافت گزارش ها، اقدام برای بررسی گزارشات ارسال شده نسبت به نامزدها مورد بررسی قرار می گیرند و به مراجع ذی ربط ارسال خواهند شد.
به گزارش عصر اترک، ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن بودند که با مشارکت ۵۷ درصدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری، این استان در ردیف استان های اول کشور در این شاخص قرار گرفت.

,
, .,

محمد وحیدی و سیدمحمد پاکمهر در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان به عنوان نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

,

در حوزه انتخابیه اسفراین امان الله حسین پور با ۱۹ هزار و ۳۱۲ رای و در حوزه انتخابیه شیروان نیز علی جدی با کسب ۲۸ هزار و ۷۷۹ رای حادز اکثریت آرای مکتسبه شده و به مجلس راه یافته اند.

, .,

در حوزه انتخابیه مشترک قوچان و فاروج نیز علی آذری با ۴۴ هزار و ۳۳ رای توسط مردم انتخاب شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت هنوز هیچ گزارشی از تخلفات انتخاباتی در استان به هیات نظارت استان ارسال نشده است که مورد بررسی قرار گیرند.