پیام کاندیدای اهل سنت شرق گلستان در تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدی باشقره با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شریف شهرستان های مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه تشکر و قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

متن پیام بدین شرح است؛

حضور چشمگیر مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستانهای مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزود. 

 گام‌های استوار و مشارکت پرشور مردان و زنان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، همراه با دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌تر ساخت. 

,
,
,
,
,

اینجانب از حضور حماسی همه مردم غیور و شهروندان شریف و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، قضایی، امنیتی و انتظامی، همچنین از اصحاب رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌ نمایم.

همچنین تبریک عرض می نمایم خدمت آقای دکتر رضا آریان پور بعنوان منتخب نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان و برای ایشان از ایزد منان توفیق خدمت روز افزون به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندم.

عبدی باشقره ( کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان)
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
کاندیدای اهل سنت حوزه شرق گلستان از حضور باشکوه مردم این حوزه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.