سیلاب راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت را قطع کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله نعمتی درگفت‌وگو با خبرنگار سفیر‌افلاک با اشاره هشدارهای سیلاب اظهار داشت: باتوجه اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و سیل آسا به این منطقه و نیز اعلام هشدار های ستاد مدیریت بحران استان، طی جلسه ای که با حضور اعضای ستاد بحران و بخشداران شهرستان کوهدشت برگزار شد توصیه های لازم به دستگاه های خدمات‌رسان ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک ,

وی با اشاره به اعلام هشدار به مغازه‌داران و منازل حاشیه نهر مرکزی کوهدشت، افزود: برای این شهرستان سازمان هواشناسی بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلی‌متر بارندگی پیش‌بینی کرده که در برخی نقاط استان این میزان تا ۲۰۰میلی متر تخمین شده است.

,

فرماندار کوهدشت با اشاره به بازدید میدانی از نقاط سیل‌خیز شهرستان، عنوان کرد: براثر بارش شدید باران و سیلاب، راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت در منطقه کوهدشت شمالی با مرکز شهرستان قطع شده است، که باید راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از این قضیه و بارندگی‌ها، در مورد راه های روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: بارش‌ها در عصر امروز شدت بیشتری داشته و به شکل رگباری است، به مردم عزیز توصیه می شود از حضور در مناطقی که احساس خطر می رود ،خودداری کرده و در نقاط امن نقل مکان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار کوهدشت از قطع شدن راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت در منطقه کوهدشت شمالی براثر سیلاب و بارش شدید باران خبر داد.