هیچ بیمار کرونایی در اسدآباد نداریم/ با محتکران لوازم بهداشتی برخورد می کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی و خاصی در خصوص بیمار کرونایی در اسدآباد گزارش نشده است، اظهار کرد: البته به لحاظ تردد افراد و ارتباطی که با شهرهای دیگر کشور وجود دارد، باید مردم بیشتر مراقبت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: باید مسئولان دانشکده علوم زشکی تمهیدات لازم را در زمینه مبارزه با بیماری کرونا بیندیشند و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری را اطلاع‌رسانی کنند.

,

درویشی با تأکید بر رعایت بهداشت فردی، از مردم خواست از تردد و عبور مرور غیر ضروری در سطح شهر و دیگر شهرهای ایران پرهیز کنند.

,

وی بابیان اینکه ما در مورد وجود افراد بیمار کرونایی شفاف هستیم و هیچ موردی در این زمینه در این شهرستان وجود ندارد، افزود: قطعا” این موارد را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مردم نگرانی و ترس در زمینه وجود بیمار کرونایی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: البته هرچه بهداشت فردی و نکات بهداشتی را رعایت کنند، به نفع خودشان است.

,

درویشی در خصوص احتکار لوازات بهداشتی، گفت: در حال حاضر نیز وجود بازرسان در سطح بازار تشدید شده و قطعا” با محتکران در این زمینه برخورد خواهیم کرد و مردم می‌توانند گران فروشی در زمینه اقلام را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان گزارش دهند.

, درویشی در خصوص احتکار لوازات بهداشتی، گفت: در حال حاضر نیز وجود بازرسان در سطح بازار تشدید شده و قطعا” با محتکران در این زمینه برخورد خواهیم کرد و مردم می‌توانند گران فروشی در زمینه اقلام را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان گزارش دهند.,

انتهای پیام/

]
مجید درویشی با بیان اینکه مردم اسدآباد نگرانی از وجود بیمار کرونایی در این شهرستان نداشته باشند، از آنان خواست با رعایت بهداشت فردی، از تردد وعبور و مرور غیر ضروری به دیگر شهرها خودداری کنند.