ثبت‌نام عمره دانشجویی اینترنتی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان گفت: دانشجویان برای ثبت نام در سفر حج عمره دانشجویی تا دهم آبان ماه فرصت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان با اشاره به این که ثبت نام عمره دانشجویی از بیست و هفتم مهر ماه آغاز شده و تا دهم آبان ماه ادامه دارد افزود: علاقمندان به ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir اقدام به ثبت نام و تکمیل مدارک خود کنند.

وی با یادآوری این مطلب که قرعه کشی سفر عمره دانشجویی بعد از عاشورای حسینی به شیوه اینترنتی انجام می شود خاطر نشان کرد: بعد از اعلام اسامی زائران اصلی و ذخیره، دوره های آموزشی مجازی برگزاری می شود.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان موفقیت در آزمون این دوره های آموزشی را یکی از پیش نیازهای اعزام به سرزمین وحی دانست و تصریح کرد: این دوره ها فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری لقب با اشاره به این که کاروان مجردی 122 نفره و یک کاروان متاهلی 138 نفره اردیبهشت ماه به حج اعزام شدند عنوان کرد: ظرفیت اعزام امسال هم مانند سال گذشته بوده و تغییر چشمگیری ندارد.

وی با تاکید بر این که دانشجویانی که به تازگی ازدواج کرده اند در قرعه کشی اولویت دارند اذعان داشت: امسال نیز یک کاروان از پسران مجرد و یک کاروان از متاهلین و اساتید به این سفر نورانی اعزام می شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/گ
]
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب با یادآوری این مطلب که قرعه کشی سفر عمره دانشجویی بعد از عاشورای حسینی به شیوه اینترنتی انجام می شود خاطر نشان کرد: بعد از اعلام اسامی زائران اصلی و ذخیره، دوره های آموزشی مجازی برگزاری می شود.