احضار سه بازنشرکننده اخبار جعلی درباره ویروس کرونا در فضای مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد یوسف شاکری، رییس پلیس فتای خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا ویروس، اخیرا پلیس فتای خراسان شمالی سه بازنشرکننده اخبار شبکه های معاند در زمینه کرونا ویروس در فضای مجازی استان را احضار و آنها را ارشاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سرگرد شاکری گفت: این سه بازنشر کننده ساکن شهرستان های اسفراین، گرمه و مانه و سملقان بوده اند.

,

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که مردم اخبار معتبر را از رسانه های رسمی کشور و استان دنبال کنند و جویا شوند، اعلام کرد: پلیس فتا با اشخاصی که در فضای مجازی بخواهند عامدانه آرامش مردم را بر هم زنند قاطعانه برخورد می کند.

,

وی همچنین یادآور شد: پلیس فتای استان در نشست با اهالی رسانه استان درخواست کرده است که درباره رفع دغدغه ها نسبت به شیوع این بیماری، مطالب حاوی آموزش و دستور العمل های پیشگرانه را منتشر کنند.

,

رییس پلیس فتای خراسان شمالی در ادامه مردم را خطاب قرار داد و خواستار شد: مردم گزارشات خود درباره اشخاص بر هم زننده آرامش جامعه با سوء استفاده از شیوع این بیماری را به پلیس فتای استان از طریق شماره تلفن 21823505-7 و یا سایت سایبر پلیس اطلاع دهند.

,

سرگرد شاکری همچنین با بیان اینکه پلیس فتای استان عملکرد کاربران در فضای مجازی را رصد می کند، اعلام کرد: درصورتیکه عده ای با نیت به سودجویی و کلاه برداری بخواهند به انتشار تبلیغات و خرید و فروش محصولات بهداشتی و دارویی با بهایی گزاف در فضای مجازی و یا سایت های واسط فروشگاهی اقدام کنند، برخورد قانونی انجام می دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
رییس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: اخیرا سه بازنشرکننده اخبار جعلی درباره ویروس کرونا در فضای مجازی را که اهل خراسان شمالی بوده اند را احضار و ارشاد کرده است.