تلاش جهادی کارکنان کارخانه تولید تجهیزات پزشکی به دنبال شیوع ویروس کرونا/ ضرورت حمایت وزارت بهداشت برای تأمین مواد اولیه کارخانه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در هیجان و تب و تاب شیوع بیماری کرونا ویروس جدید در تعدادی استان های کشور، برخی سودجویانه به عرضه تجهیزات پزشکی به ویژه مواد ضدعفونی کننده و یک بار مصرف پزشکی روی آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

با این وجود تعدادی از واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی هستند که جهادگرانه به میدان عمل آمده اند و حتی این روزها سه شیفته و بسیجی وار فعالیت می کنند.

,

شرکت تولیدی الوند شیمی تویسرکان یکی از کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف و ضدعفونی کننده است که این روزها خواب را از خود گرفته و برای خدمت رسانی فعالیت هایش را مضاعف کرده است.

,

تلاش جهادی کارکنان کارخانه تولید تجهیزات پزشکی به دنبال شیوع ویروس کرونا

, تلاش جهادی کارکنان کارخانه تولید تجهیزات پزشکی به دنبال شیوع ویروس کرونا, تلاش جهادی کارکنان کارخانه تولید تجهیزات پزشکی به دنبال شیوع ویروس کرونا, تلاش جهادی کارکنان کارخانه تولید تجهیزات پزشکی به دنبال شیوع ویروس کرونا,

در این باره علیرضا انصاری مدیر تولید شرکت الوند شیمی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وجود بحران نسبی بیماری کرونا در کشور، گفت: به دنبال شیوع این بیماری در برخی از استان های کشور، تقاضا برای خرید محصولات تولیدی این کارخانه بالا رفت.

,

وی اظهار کرد: بنابراین تصمیم بر آن شد با فعالیت شبانه روزی و سه شیفته ۲۴ کارگر این شرکت، به تولید بیشتر محصولاتی از جمله ست سرم، پد الکی، پلاستیک مرتبط با سطل زباله ایزوله بیمارستانی و وارنیش فلوراید روی بیاوریم.

,

مدیر تولید شرکت الوند شیمی تویسرکان افزود: یکم بهمن ماه بود که به دنبال تقاضای بازار، موجودی انبار کارخانه با همان قیمت تعیین شده اولیه بدون هیچ گونه افزایش قیمتی عرضه شد.

,

انصاری تصریح کرد: در حال حاضر نیز تولیدات روزانه این کارخانه عصر و یا صبح روز بعد به صورت کامل بلافاصله به بازار عرضه می شود تا پاسخگوی بخشی از تقاضاها باشد.

,

ضرورت حمایت وزارت بهداشت برای تأمین مواد اولیه کارخانه از جمله الکل 

, ضرورت حمایت وزارت بهداشت برای تأمین مواد اولیه کارخانه از جمله الکل , ضرورت حمایت وزارت بهداشت برای تأمین مواد اولیه کارخانه از جمله الکل , ضرورت حمایت وزارت بهداشت برای تأمین مواد اولیه کارخانه از جمله الکل,

وی با ابراز گلایه از برخی مسئولان که سال به سال به بازدید کارخانه آنان نمی آمدند و این روزها پایشان به این واحد تولیدی باز شده است، عنوان کرد: به مسئولان بازدید کننده یادآوری کردیم که شاغلان فعال در این کارخانه سه شیفته کار می کنند اما برای تولید نیاز به مواد اولیه از جمله الکل دارند که این روزها یا در بازار می گویند موجود نیست و یا اینکه به قیمت گزاف به فروش می رسد.

,

مدیر تولید شرکت الوند شیمی تویسرکان افزود: در یکی دو روز گذشته لااقل با سه شرکت تأمین کننده الکل تماس گرفتیم اما از هر سه شرکت پاسخ منفی شنیدیم، تنها امیدواری ما آن است که صدایمان به گوش مسئولان به ویژه وزارت بهداشت برسد تا لااقل برای تولید پد الکی و مواد ضدعفونی کننده، مواد اولیه کارخانه همچون الکل را در اختیار ما قرار دهند.

,

انصاری تصریح کرد: با این وضع موجود، اگر مواد اولیه به دست ما نرسد و معضل کمبود الکل حل نشود، دیری نمی گذرد که برای تولید تعدادی از محصولاتمان دوام نخواهیم آورد.

,

وزارت بهداشت، با وجود اخذ استانداردهای ملی برای تولید سرنگ، هنوز مجوز تولید انبوه به ما نداده

,

وی در ادامه عنوان کرد: دو سه سالی هم می شود که تمام شرایط لازم برای تولید سرنگ و گاز استریل در کارخانه چه از نظر تجهیزات و چه از نظر مواد اولیه را داریم و در این زمینه با هیچ گونه مشکلی مواجه نیستیم.

,

مدیر تولید شرکت الوند شیمی تویسرکان افزود: اما با وجود آن که تمام تست های آزمایشگاهی برای تولید سرنگ انجام شده و مطابق با استانداردهای ملی است، اما هشت ماهی می شود که تنها منتظر مجوز برای تولید سرنگ هستیم، مجوز تولید انبوه سرنگ نیز در اختیار وزارت بهداشت است که هنوز صادر نشده و در پیچ و خم بروکراسی مانده.

,

به گزارش عصر همدان؛ در روزگاری که برخی در عرضه تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی کننده، بازار سیاه برای خود به راه انداخته اند، فعالیت سه شیفته کارکنان یک کارخانه تولیدی محصولات یک بار مصرف پزشکی در کشور یک نعمت است و جای شکر دارد، امید آن که تا مواد اولیه کارخانه به اتمام نرسیده، مسئولان متولی از جمله وزارت بهداشت صدای مدیران این کارخانه را بشنوند و در تأمین مواد اولیه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

,

انتهای پیام/

]
این روزها کارکنان شرکت تولید تجهیزات پزشکی در تویسرکان سه شیفته برای تولید محصولات ضدعفونی کننده آن هم در شرایط به نسبت بحرانی شیوع ویروس کرونا فعالیت می کنند، با این حال تأمین مواد اولیه به ویژه الکل برای تداوم و حمایت از تولیدات این کارخانه، از سوی وزارت بهداشت امری ضرورت است.