پشت‌پرده انتشار کرونا/ چگونگی تولید این ویروس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به انقلاب کرامول انگستان اظهار داشت: وقتی که در انگلستان انقلاب کرامول اتفاق افتاد و سفیدپوستان به آمریکا مهاجرت کردند علاوه بر اینکه سرخپوستان را می‌کشتند، به بهانه صلح لباس‌های آنها را مسموم به ویروس‌های مختلف مانند وبا، حصبه و سل می‌کردند و در میان آنها توزیع می‌کردند که باعث مرگ بسیاری از آنها می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: اگر به پیشینه آمریکا که درواقع رهبری آنها را یهودیان صهیونیست تشکیل می‌دهند در بحث استفاده از سلاح بیولوژیک نگاهی بیندازیم موارد فراوانی وجود دارد که به اختصار به چند مورد اشاره می‌کنم، آمریکا از سلاح بیولوژیک و شیمیایی در جنگ ایران و عراق، در جنگ ویتنام، اشغال عراق و افغانستان و همچنین جنگ لبنان توسط رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: پس از جنگ جهانی دوم آمریکا توانست سلاح‌های بیولوژیک عظیمی را به وجود آورد وهمچنین در سال ۲۰۰۹ آمریکا آنفلوانزا را در اروپا رواج داد، آمریکا هفتاد سال است که در آزمایشگاه‌های خود از باکتری‌های مختلف برای جنگ بیولوژیک بر علیه ملت‌های جهان استفاده کرده است که شبکه المیادین به این اسناد دست پیدا کرده است.

,

وی بیان کرد:آمریکا از خفاش‌ها برای انتشار ویروس ابولا استفاده کرده است. این ویروس در سال ۱۹۷۶ میلادی ساخته شد ولی مجددا در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت که قاره آفریقا را هم دربر گرفت، آمریکایی ها و صهیونیست انواع آزمایشات را بر روی مردم آفریقا انجام می دهند. خود آفریقایی ها هم فاش کردند که این خود آمریکایی ها بودند که ویروس ابولا را ساختند و از طریق این ویروس داروهای زیادی به ما فروختند یعنی هم از طریق ایجاد بیماری و هم از طریق فروش دارو درآمدهای زیادی کسب کردند.

,

اسماعیلی گفت: آزمایشاتی که روی حیوان انجام می‌دهند آمریکایی‌ها روی انسان انجام می دهند . پست‌ترین موجودات در تاریخ بشریت همین آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند.

,

وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات منبع ویروس کرونا، سندروم خاورمیانه است که از طریق خفاش‌ها منتقل می‌شود. این ویروس به‌صورت مستقیم به انسان یا شتر منتقل می‌شود. آمریکا ویروس کرونا را تولید کرده و انتقال آن را مورد بررسی قرار داده است تا ببیند چه میزان سرایت و کشتار در پی دارد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: جالب است بدانید روز گذشته خبری در رسانه‌های خود غربی‌ها منتشر شده که لوی-ابکاسیس، کاندیدای وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی درگفتگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت: “بیاییدساده لوح نباشیم، می دانیم که ویروس کرونا به دلیل جنگ بیولوژیکی ساخته شده است.این یک ویروس آزمایشگاهی بودکه به بیرون درز کرد”.

,

انتهای پیام/

]
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بر اساس تحقیقات منبع ویروس کرونا، سندروم خاورمیانه است که از طریق خفاش‌ها منتقل می‌شود، آمریکا ویروس کرونا را تولید کرده و انتقال آن را مورد بررسی قرار داده است.