30 مورد بهمن در محور کرج– چالوس به واسطه بارش برف اخیر رخ داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای البرز همزمان با بارش برف در استان درباره اقدامات انجام شده این دستگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: محور چالوس تا گچسر در حال حاضر بازگشایی شده است و از گچسر تا کندوان همچنان مشغول برداشت بهمن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مجتبی حاجیان با اشاره به اینکه حجم بهمن در محور کرج - چالوس بسیار زیاد است، افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا بهمن در این منطقه جمع و مسیر پاکسازی و کل مسیر چالوس بازگشایی شود. 
,
 
,
وی به وقوع 30 بهمن در بارش برف اخیر در چالوس اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای روستایی با مشکل چندانی روبرو نیستند و در دیدزین و ارنگه رود با مشکلات ناشی از بارش برف مواجه بودیم که بهمن در این مسیرها پاکسازی شده است. 
,
 
,
حاجیان تصریح کرد: عوامل راهداری تمام توان خود را روی محور اصلی چالوس متمرکز کرده اند و پس از بازگشایی این مسیر، راه های روستایی که بعضا با مشکل همراه شده اند هم مورد بررسی قرار می گیرند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تا کنون انسداد راه روستایی در البرز به ما گزارش نشده است، گفت: در سایر محورهای استان تردد برقرار است و در حال حاضر 20 دستگاه ماشین آلات 40  نیروی انسانی در حال فعالیت هستند. 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
مجتبی حاجیان گفت: محور چالوس تا گچسر در حال حاضر بازگشایی شده است و از گچسر تا کندوان همچنان مشغول برداشت بهمن هستیم.