مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی توسط گروه‌‌های جهادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اظهار کرد: تا پایان امسال ۲۵۰ سری جهیریه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در تعطیلات نوروز پیش‌رو گروه‌های جهادی برای اقدامات محرومیت‌زدایی در مناطق محروم برای خدمات‌رسانی ساماندهی و اعزام می‌شوند.

,

قراباغی ادامه داد: تا پایان سال جاری نیز گروه‌های بسیج سازندگی با همکاری بهزیستی استان مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی را در برنامه کاری دارد که قرار است برای این معلولان مناسب‌سازی ورودی سرویس بهداشتی و ورودی منزل انجام شود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان همچنین در خصوص پروژه‌های محرومیت‌زدایی سیل تاکید کرد: ۹۰ پروژه‌ در این زمینه قرار است تا پایان فروردین‌ماه سال آینده توسط گروه‌های جهادی استان همدان بازسازی و ساخته شود.

,

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با نیت فعالیت داوطلبانه و خیرخواهانه به مناطق محروم اعزام می‌شوند تصریح کرد: بسیج سازندگی تاکنون در طرح‌هایی چون اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، طرح کرامت حضور و فعالیت داشته است.

,

قراباغی با اشاره به تخریب ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد در بارندگی ابتدای امسال در استان همدان گفت: در این زمینه با اقداماتی که صورت گرفت، بسیج سازندگی مسئولیت ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی خانواده های نیازمند را برعهده گرفت.

,

وی یادآور شد: در بارندگی چند روز گذشته استان همدان نیز گروه‌های جهادی در همه شهرستان‌های استان با واکنش سریع اقدام به کمک‌رسانی کردند و به صورت ویژه گروه‌های جهادی شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند و ملایر در سیل اخیر فراخوانده شدند.

,

انتهای پیام/

]
علی قراباغی از مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی توسط گروه‌های جهادی با همکاری بهزیستی استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۹۰ پروژه محرومیت‌زدایی سیل نیز تا پایان فروردین‌ماه سال آتی انجام می‌شود.