تولید بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی توسط متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی شهرکرد، مجید پناهی مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه فتح استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اقدام به ارائه تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واجد شرایط کرد است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,



وی افزود: با توجه به طرح‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی انجام شده در حال حاضر بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی دکمه‌ای توسط متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی تولید و به بازار عرضه شد.

,
,
,



پناهی در خصوص مزایای قارچ خوارکی گفت: قارچ پیش نیاز حیات است، چرا که با خاصیت هوموستازی حفظ تعادل بدن با محیط خود، بدن ما را در مقابل بیماری ها بیمه می کند.

,
,
,



مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان تصریح کرد: مواد مغذی موجود در قارچ سیستم ایمنی بدن را فعال کرده و خاصیت تدافعی بدن را در مقابل عوامل بیماری زا مانند انواع انگل‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها بالا می‌برد.

,
,
,



وی در پایان به تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه شده به بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: این تسهیلات که با بهره کم پرداخت شده سبب برپایی کارگاه تولیدی در زمینه‌های تولید عسل، محصولات گلخانه‌ای، پرورش و پرواربندی دام، تولید و پرورش قارچ و پرورش طیور شده است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی دکمه‌ای توسط متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تولید و به بازار عرضه شد.