کشف ده ها هزار اقلام بهداشتی احتکار شده توسط سپاه شیراز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه،  سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس دریافت گزارش های مردمی به پاسداران گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در خصوص وجود اقلام احتکار شده بهداشتی در چندین انبار و کارگاه به موضوع رسیدگی و در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی ادامه داد: پاسداران گمنام امام زمان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز پس از هماهنگی با مقام قضایی در طی چندین عملیات غافلگیرانه و بازرسی های نوبه ای، موفق به شناسایی و کشف ۵ کارگاه و انبار احتکار مواد شوینده و بهداشتی در سه روز اخیر شدند.

,

 

,

, , ,

علی پور ادامه داد: در این بازرسی بیش از یک میلیون چهارصد عدد اقلام ضروری مردم از انواع دستکش بهداشتی، ماسک بهداشتی، الکل بهداشتی، مایع، ژل و الکل ضد عفونی کننده و همچنین دو انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان نیز کشف شد.

, علی پور ادامه داد: در این بازرسی بیش از یک میلیون چهارصد عدد اقلام ضروری مردم از انواع دستکش بهداشتی، ماسک بهداشتی، الکل بهداشتی، مایع، ژل و الکل ضد عفونی کننده و همچنین دو انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش , ۷۰۰, میلیون تومان نیز کشف شد.,

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در ادامه از دستگیری افراد محتکر با این موضوع خبر داد و گفت: اقلام کشف شده در اختیار مراجع ذی ربط قرار گرفت و فرد دستگیر شده نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.

, فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در ادامه از دستگیری افراد محتکر با این موضوع خبر داد و گفت: اقلام کشف شده در اختیار مراجع ذی ربط قرار گرفت و فرد دستگیر شده نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.,

وی خطاب به افراد سودجو در این برهه زمانی گفت: سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود و اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به سودجویان نخواهد داد و کماکان این بازرسی ها تا زمان عادی شدن وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت.

, وی خطاب به افراد سودجو در این برهه زمانی گفت: سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود و اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به سودجویان نخواهد داد و کماکان این بازرسی ها تا زمان عادی شدن وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت.,

علی پور در پایان اظهار داشت: مردم استان فارس می توانند گزارشات خود را در خصوص احتکار مواد شوینده و بهداشتی، با شماره تماس ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ارائه دهند.

, علی پور در پایان اظهار دا, شت: مردم استان فارس می توانند گزارشات خود را در خصوص احتکار مواد شوینده و بهداشتی، با شماره تماس , شت, ۱۱۴, سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ارائه دهند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
سرهنگ علی پور، از کشف انبارهای احتکار مواد شوینده و بهداشتی در شیراز خبر داد.