گروه "سفیران سلامت حاج قاسم" از بیت الزهرای سردار شهید پا در رکاب سلامت شهر گذاشتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "راه آرمان"این روزها نه تنها شهرمان بلکه کشورمان تداعی‌گر صحنه‌های دوباره جهاد است جهادی با رنگ و بویی دیگر.حال و هوا همان است جوان‌ها نیز همان جوان‌های زمان جنگ هستند ولی جبهه و خاکریز به میان کوچه پس کوچه‌ها منتقل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

اعضای  گروه‌های جهادی و  جامعه ایمانی مشعر و مجمع مادحین در محل بیت‌الزهرای حاج قاسم گرد هم آمدند و با تجدید بیعت با امام شهدا و فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی راهی میادین و اماکن عمومی شهر شدند.

,

جهادگران پس از گردهمایی و مجهز شدن به ماسک و ادوات بهداشتی مثل دستکش و مواد ضدعفونی کننده از مسیر خیابان اقبال به سمت میدان آزادی حرکت کردند پس از انجام رژه نمادین موتور‌ها و تجهیزات گندزدایی در میدان آزادی مسیر خود را به سمت میدان شهدا از طریق خیابان شهید بهشتی و شریعتی ادامه دادند.

,

 در طول این مسیر علاوه بر رژه نمادین به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی نظیر عابربانک‌ها، مبلمان شهری، تلفن‌های عمومی و اطراف بیمارستان‌ها پرداختند.

]
اعضای گروه‌های جهادی و جامعه ایمانی مشعر و مجمع مادحین در محل بیت‌الزهرای حاج قاسم گرد هم آمدند و با تجدید بیعت با امام شهدا و فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی راهی میادین و اماکن عمومی شهر شدند.