کشف ۱۲ هزار ماسک فیلتردار توسط سپاه الغدیر یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با یزدرسا بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا سپاه الغدیر استان یزد اقدام به تشکیل قرارگاه پدافند زیست محیطی کرد که ذیل این قرارگاه هشت کارگروه شکل گرفته و یکی از این کارگروه ها، کارگروه رصد و پایش است که ماموریت کشف اقلام احتکاری و برخورد با گرانفروشی و از این قبیل اقدامات را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حسین زارع کمالی افزود: در این راستا تذکر به تعدادی از داروخانه‌ها و مغازه‌هایی که اقدام به گرانفروشی کرده بودند، انجام شد. کشف ۱۲ هزار ماسک فیلتردار، ۲ هزار ماسک کودک و 130 هزار دستکش لاتکس از دیگر اقدامات این کارگروه بود که این اقلام با هماهنگی با دادستان محترم یزد در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

,

وی عنوان کرد: در پی کشف ژل ضدعفونی تقلبی در بازرسی از کارگاهی در یزد این کارگاه با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد کشف مقادیر زیادی الکل احتکار شده در یکی از شهرستانهای استان یزد و تحویل این اقلام به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را یکی دیگر از اقدامات قرارگاه پدافند زیست محیطی سپاه یزد برشمرد.

,

وی بیان داشت: همچنین با پیگیری های صورت گرفته در ارتباط با صنعت استان یزد و مشاوره‌ای که به یکی از کارخانه های پوشاک استان یزد داده شد خط تولید این کارخانه به تولید ماسک بهداشتی تغییر یافت و بحمدالله اکنون با ظرفیت تولید ۴ چهار هزار عدد ماسک در روز در حال  فعالیت است.

,

زارع کمالی با اشاره به همدلی مردم نوع دوست و خیر دارالعباده یزد برای مقابله با کرونا گفت: خیرین و مردم متدین یزد تا کنون۳ هزار عدد ماسک برای توزیع در اختیار سپاه الغدیر استان یزد قرار داده اند که به سیستم بهداشتی استان تحویل داده شد.  

,

انتهای پیام/

]
زارع کمالی از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده متعدد از جمله 12 هزار ماسک فیلتردار توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه الغدیر یزد خبر داد.