مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدا و سیما، ابراهیم بعاجی با بیان این که بخشنامه اخیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه‌ها قابل اجرا نیست گفت: از آن جا که نیروی انسانی حاضر در جایگاه‌ها کم است و هر چهار نازل توسط یک اپراتور مدیریت می‌شود بنابراین امکان سوختگیری همزمان چهار نازل توسط یک کارگر عملا امکان پذیر نیست و این امر موجب اتلاف وقت مردم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور با بیان این که انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه‌ها نیازمند اضافه کردن نیروی انسانی جدید است گفت: از آنجا که به دلیل شیوع بیماری کرونا فروش جایگاه‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته و این مساله صاحبان جایگاه‌ها را در تامین هزینه‌های جاری و حقوق کارگران ناتوان ساخته است امکان اضافه کردن نیروی انسانی جدید در چنین شرایطی وجود ندارد.

,

بعاجی افزود: پیشنهاد ما این است که دولت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاه‌ها قرار دهد تا مردم با رعایت اصول بهداشتی خود اقدام به سوختگیری کنند.

,

وی گفت: با این کار هم مشکل کمبود نیروی انسانی در جایگاه‌ها حل خواهد شد و هم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.

,

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور همچنین از مردم خواست دستکش‌های مصرفی خود را پس از انجام فرآیند سوختگیری در سطل‌های تعبیه شده قرار دهند و آن را در محوطه جایگاه‌ها رها نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عضو هیات مدیره کانون جایگاهداران کشور با بیان اینکه مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند، گفت: فروش جایگاهها 50 درصد کاهش یافته است.