توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند بوکانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ در آستانه سال جدید و همچنین، هفته نیکوکاری ۲۰۰ بسته معیشتی به خانوارهای نیازمند بوکانی توسط سپاه این شهرستان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در حاشیه اهدای این بسته ها توسط حوزه های شهری و روستای سپاه بوکان به خانوارهای نیازمند، فرمانده سپاه این شهرستان عنوان کرد: در آستانه سال جدید و همچنین در اوضاع کنونی که معیشت مردم به علت شیوع کرونا دچار رکود شده است سپاه بوکان ۲۰۰ بسته معیشتی را آماده و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد کرد.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: این بسته های حمایتی که توسط سپاه شهداء و با همکاری خیرین تهیه شده است با کمک حوزه های شهری و روستای در میان خانوارهای شناسایی شده پخش خواهد شد.

,

وی ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴ میلیون ریال است که امید می رود در این ایام شاهد ادامه این اقدامات خیرخواهانه توسط خیرین و دستگاه های مختلف باشیم.

,

فرمانده سپاه بوکان همچنین عنوان کرد: گروه های جهادی سپاه بوکان از هفته پیش و در دو کارگاه ویژه اقدام به تهیه روزانه ۲هزار و ۷۰۰ عد ماسک کردند که این ماسک ها در میان پرسنل بیمارستان و همچنین مناطق حاشیه ای شهر بوکان پخش می شود.

,

وی ادامه داد: در مدت مراحل دوخت ماسک‌ها  شبکه بهداشت و درمان بوکان بر مراحل دوخت ماسک‌ها به طور کامل تا زمان ضدعفونی نظارت خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
۲۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه بوکان بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.