توزیع بسته‌های بهداشتی در بین افراد تحت پوشش بهزیستی استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 28 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان زنجان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان زنجان اقدامات لازم برای افراد تحت پوشش انجام شده است، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی در بین افراد تحت پوشش از جمله اقدامات استان محسوب می‌شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور به ازای هر نفر مبالغی را به استان‌ها برای تهیه بسته‌های بهداشتی واریز کرده است که این بسته‌ها نیز در استان خریداری و در بین جامعه هدف توزیع شد.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ضد عفونی همه مراکز بهزیستی استان زنجان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: استان زنجان دارای 321 بیمار نخاعی است که در بین این افراد نیز بسته‌های بهداشتی توزیع شده است.

,

محمدی افزود: همچنین برای 300 معلول بستری در منازل استان زنجان نیز به ازای هر نفر بسته‌های لوازم بهداشتی به ارزش 250 تومان تهیه و در اختیار این افراد قرار گرفت.

,

وی از توزیع بسته‌های بهداشتی برای 200 کودک کار استان خبرداد و گفت: همچنین عیدی و مستمری افراد تحت پوشش نیز واریز شده است.

,

وی از تعطیلی مهدکودک‌های استان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: با وجود اینکه مهدهای کودک از این تعطیلی متضرر می‌شدند اما این اقدام انجام شد.

,

این مسئول با اشاره به تعطیلی مراکز روزانه این سازمان در زنجان، بیان داشت: با وجود تعطیلی اما میزان یارانه این مراکز قطع نشد.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا در بین کارمندان تحت پوشش این نهاد و موسسات غیر دولتی زیر نظر آن خبرداد و گفت: موسسه ندای آسمانی زنگان نیز که تحت پوشش بهزیستی استان زنجان است مبادرت به تولید لوازم بهداشتی از جمله ماسک و لباس قرنطینه می‌کند.

,

محمدی با اشاره به ضد عفونی کردن روازنه سرپناه معتادین در زنجان، افزود: تب سنجی روزانه معتادین نیز در این مراکز انجام می‌شود.

,

وی گفت: به منظور کاهش استرس و اضطراب در بین همشهریان نیز خط مشاوره تلفنی از سوی بهزیستی استان اختصاص یافته است و همشریان می‌توانند از طریق تماس با شماره 1480، با مشاوران این مرکز از ساعت 8 صبح تا 12 شب مشکلات خود را مطرح کنند.

,

این مسئول بیان داشت: همچنین مهلت مجوز مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی استان زنجان تا تیرماه سال آینده تمدید شده است.

,

انتهای پیام/

]
محمد محمدی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در زنجان، بسته های بهداشتی در بین افراد تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شده است.